Posted in puisi, sastra

Penaku adalah Sabda

Sini mari ke mari

Biar kubantai dirimu di alam ini

Di sini aku adalah pencipta, pemelihara, penghancur

creativity b

Akan kulumat sampai habis siapa-siapa yang berusaha untuk menggeruskan luka

Penaku adalah sabda

 school a

Maka di dunia tulisan yang kureka,

Aku adalah raja

Aku adalah dewa

Aku adalah pemutus perkara

pen 2

Di alam nyata mungkin aku hanyalah si pengecut, penakut, si pemendam perasaan

Tapi di semesta penulisanku,

Aku adalah segalanya

Author:

Suka menulis dan membaca

Leave a Reply

